Heb je
een vraag?
Verkozen tot beste woonwinkel van Overijssel door

HUUS.nl is een snelgroeiende meubel winkel die levert in heel Nederland. We vinden het belangrijk dat iedereen op z’n plek zit en zijn op zoek naar echte aanpakkers met talent.

Je komt te werken in een team vol dynamiek. Zo houden we van hard werken, vinden we het belangrijk dat je verantwoordelijkheid neemt voor je eigen werk en dat je komt met initiatieven. Maar ook van een geintje tussendoor, samen lunch bestellen of een borrel na werktijd.

De meeste klanten zijn tevreden en vriendelijk aan de telefoon & in de mail. Maar helaas spreken we ook wel eens een klant waarbij het net wat anders loopt. We zoeken iemand die ook dan rustig blijft en er met de klant op een goede manier uitkomt.

In deze functie heb je een breed omvattend takenpakket. Klantcontact via de mail en telefoon, serviceafhandeling, klachtenafhandeling, de reviews bijhouden & planning chauffeurs zijn mogelijke taken die je kan gaan uitvoeren.

Hoe ziet een dag op de afdeling klantenadministratie eruit?

08:30 uur         Je komt binnen, pakt koffie en start je computer op. Je vraagt even aan een collega hoe haar vrije dag was;

08:40 uur         Teamoverleg. Hoe gaat het? Wat gaat goed en wat kan beter

09:00 uur         Vanochtend hou je je druk met het beantwoorden van servicevragen. Dit kunnen allerlei vragen zijn, maar ook de klachtafhandeling hoort erbij;

12:30 uur         Lunchpauze! Lekker even een rondje lopen met de collega’s

13:00 uur         De telefoonlijn gaat weer open. Vanmiddag zit je “in de lijn”. Ook hier kunnen klanten bellen met allerlei vragen. Daarnaast verwerk je orders en check je voorraad in ons voorraadsysteem

16:30 uur         De dag zit erop. Snel nog even wat archiveren en dan naar huis.

Wat krijg je van ons

  • Een fijne werkplek met enthousiaste collega’s en gezellige borrels
  • Een uitdagende baan met ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid
  • Je komt te werken in een groeiend bedrijf met grootse ambities
  • Een contract van 37,5 uur
  • Een marktconform salaris. Uiteraard inclusief pensioenregeling en vakantiegeld

Wat verwachten we van je

  • De welbekende clichés. Hard werken en geen 9-5 mentaliteit
  • Goed commercieel inzicht
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken 
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling
  • Je hebt een flexibele en proactieve werkhouding
  • Bereidheid om ook zaterdags in te springen. Uiteraard wordt dit op een later moment gecompenseerd
  • Minimaal MBO-4 niveau
  • Ervaring met klantcontact via telefoon en mail

En dan nog even dit: wij geloven in talent en persoonlijkheid. Ervaring  is leuk, maar ambitie, een fijn karakter en een goede klik zijn minstens net zo belangrijk. Zie jij je hierin terug? Dan ontvangen je we graag je sollicitatie. 

Enthousiast en wil je onze nieuwe collega worden?  
Kom in actie en stuur jouw motivatie, C.V.  en pasfoto naar hrm@huus.nl, t.a.v. Loes Rosink, o.v.v. Allround medewerker klantadministratie

Elke week <br />nieuwe acties Elke week
nieuwe acties
Gratis verzenden <br /> boven €100,- Gratis verzenden
boven €100,-
Gratis <br /> retourneren Gratis
retourneren

wij hebben alle
kennis in huis,
vraag gerust!

Chat met Nikay
Marieke Marieke Hey, ik ben
online!
Menu