Heb je
een vraag?
Verkozen tot beste woonwinkel van Overijssel door

Bezorging & Levertijd

Bezorgen doen wij tot aan de voordeur. De meeste pakketten worden bezorgd door PostNL, sommige grotere pakketten worden door onze eigen bezorgers geleverd. Een enkele bestelling krijg je van onze transportpartner Driesen. Momenteel bezorgen wij onze bestellingen enkel binnen Nederland.

Zorg ervoor dat je, bij grotere bestellingen, hulp aanwezig hebt om de boel naar binnen te dragen. Onze bezorgers komen namelijk alleen, en ze zijn wel sterk, maar ook weer niet zó sterk ;).

In alle gevallen houden wij je per mail op de hoogte van de status van je bestelling, deze status kan je ook terugzien in je account op HUUS.nl.

Bezorgkosten

Bij ons is de levering van nagenoeg alle artikelen volledig gratis! Enkel voor bestellingen onder de €100,- betaal je 6 euro verzendkosten, alle andere bestellingen in onze webshop worden volledig gratis geleverd door PostNL of door onze eigen bezorgers. De bezorgkosten van je bestelling komen tijdens het bestelproces in je winkelmandje te staan, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Levertijd van onze producten

Product op voorraad

Woonaccessoires die wij op voorraad hebben heb je veelal binnen twee weken, soms zelfs binnen een paar dagen, in huis. Meubels en andere grote artikelen die op voorraad zijn leveren wij in principe binnen 30 dagen.

Product niet op voorraad

Is je product niet op voorraad? Dan is de levertijd afhankelijk van de leverancier. Wij doen ons uiterste best om een reële schatting van de levertijd van onze producten te maken, deze staat ook bij je product op de pagina. Zodra je product bij ons geleverd is sturen wij je binnen twee werkdagen een mail met de leverplanning, zodat je weet waar je aan toe bent.

Levertijd PostNL

Over de levertijd van PostNL sturen wij je altijd een mailtje, waarna je het pakket meestal binnen een week in huis hebt. Vervolgens ontvang je de avond voor bezorging een Track & Trace code zodat je de levering zelf in de gaten kunt houden.

In sommige gevallen krijg je van PostNL een mail, waarbij je zelf je leverdatum kan bepalen, handig toch? Wel willen we dat je weet dat wij helaas geen invloed hebben op de planning van PostNL.

Is morgen je verwachte bezorgdag en heb je nog geen Track & Trace code ontvangen?
Wil je dan, voordat je contact opneemt met onze klantenservice, in je ongewenste postvak kijken? Daar raken dit soort mails helaas soms verdwaald. Staat daar ook niks? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit mag per mail, chat, of telefonisch. Het is fijn als je hierbij je naam, ordernummer en besteldatum vermeld.

Levertijd HUUS.nl bezorgers

Heb je het geluk om een van onze bezorgers in het echt te ontmoeten? Dan ontvang je van ons een mail en kan je gewenste leverdatum plannen. Een dag voor levering ontvang je rond 17:00 uur de Track & Trace code om je levering te volgen.

Zet alsjeblieft geen kookwekker voor de precieze levertijd van onze bezorgers, want stress op de weg is voor niemand goed! Wij proberen onze routes zo goed mogelijk uit te stippelen, maar in geval van file of andere obstakels kan het voorkomen dat onze bezorger iets later bij je op de stoep staat dan oorspronkelijk gepland.

Mocht je ondanks de ingeplande afspraak niet thuis zijn op het moment van levering dan moeten we een nieuwe afspraak plannen voor de bezorging van je artikelen. De bezorgkosten voor deze tweede afspraak bedragen €35,-.

De bezorging vindt plaats tot aan de eerste deur. Wanneer je in een flat of appartement woont is het voor eigen risico of de bestelde meubels in de lift of het trappenhuis passen. Onze bezorgers komen alleen, dus zorg ervoor dat er bij grotere meubels hulp aanwezig is thuis!

de bezorger alleen komt en dat er hulp aanwezig dient te zijn voor het helpen

Geplande afspraken kunnen tot 48 uur van te voren gewijzigd worden.

Levertijd transportbedrijf Driesen

Wanneer je meubel wordt geleverd door transportbedrijf Driesen nemen zij telefonisch contact met je op om je levering te plannen zodra wij je meubel af hebben gegeven. Daarna leveren ze deze tot aan je voordeur.

Heb je verder nog vragen over de levering van je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Elke week <br />nieuwe acties Elke week
nieuwe acties
Gratis verzenden <br /> boven €100,- Gratis verzenden
boven €100,-
Gratis <br /> retourneren Gratis
retourneren

wij hebben alle
kennis in huis,
vraag gerust!

Chat met Lieke
Marieke Marieke Hey, ik ben
online!
Menu