Verkozen tot beste woonwinkel van Overijssel door

Levertijd & Verzendkosten

Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst en meer info wil over de levertijden en verzendkosten. Hieronder hebben we geprobeerd alles zo duidelijk mogelijk op een rijtje te krijgen.

We werken samen met PostNL, DHL en onze eigen bezorgers. Een enkele bestelling gaat via onze transportpartner Driesen. We bezorgen nu in Nederland, Vlaanderen en Duitsland.

Bezorgen doen wij tot aan de eerste deur. Dit is dus niet altijd de voordeur, maar kan ook een ingang van een appartementencomplex zijn. Zorg ervoor dat er, bij grotere bestellingen, hulp aanwezig is om alles naar binnen te dragen en eventueel in elkaar te zetten.Onze bezorgers komen namelijk alleen, en ze zijn wel sterk, maar ook weer niet zó sterk ;).

In alle gevallen houden wij je per mail op de hoogte van de status van je bestelling. De status van je bestelling kan je ook eenvoudig online inzien op de orderstatuspagina, ook als je geen account hebt bij HUUS.nl.

Bestelling:

Heb je meerdere leuke meubels gekocht? Jouw bestelling wordt dan ook in 1 keer geleverd, wanneer alle meubels bij ons binnen zijn.

Bezorgkosten

Vanaf €100,- is levering gratis (in Nederland en Vlaanderen). Onder dat bedrag betaal je €5,95 verzendkosten.De bezorgkosten van je bestelling komen tijdens het bestelproces in je winkelmandje te staan, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Bestel je vanuit Duitsland? Dan worden er verzendkosten in rekening gebracht. Dit wordt bepaald aan de hand van het orderbedrag en komt tijdens het bestelproces in je winkelmand te staan. Hieronder een overzicht:

  • Bestellingen tot €100,- > €10,- verzendkosten
  • Bestellingen vanaf €100,- tot €400,- > €25,- verzendkosten
  • Bestellingen vanaf €400,- tot €1.000,- > €50,- verzendkosten
  • Bestellingen boven €1.000,- > €65,- verzendkosten

Levertijden

Klik hieronder op de informatie waar je meer over wil weten!

Voor 15:00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden.

De leverbelofte ‘op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.‘, geldt alleen in Nederland bij het bestellen van het enkele product in één bestelling of wanneer je twee producten koopt met dezelfde leverbelofte.

De leverbelofte geldt niet als je:

  • Leveradres in België is
  • Als betaalmethode ‘pinnen bij levering’ kiest

Wanneer je meerdere producten met verschillende leverbeloftes bestelt in één bestelling dan geldt dus altijd de langste levertijd.

Product op voorraad

Woonaccessoires die wij op voorraad hebben heb je veelal binnen twee weken, soms zelfs binnen een paar dagen, in huis. Meubels en andere grote artikelen die op voorraad zijn leveren wij in principe binnen 30 dagen.

Let op: de levertijden in België kunnen wat afwijken.

Product niet op voorraad

Is je product niet op voorraad? Dan is de levertijd afhankelijk van de leverancier. Wij doen ons uiterste best om een reële schatting van de levertijd van onze producten te maken, deze staat ook bij je product op de pagina. Zodra je product bij ons geleverd is sturen wij je binnen vijf werkdagen een mail met de leverplanning, zodat je weet waar je aan toe bent.

Let op: de levertijd die online staat is wanneer de levering bij ons plaats vindt. Wanneer het product binnen is bij ons nemen we zo snel mogelijk contact met je op voor de levering. Je kan dan makkelijk een bezorgafspraak inplannen via onze kalender, of je bestelling wordt verzonden met PostNL of DHL!

Levertijd PostNL & DHL

Over de levertijd van PostNL en DHL sturen wij je altijd een mailtje, waarna je het pakket meestal binnen een week in huis hebt. Vervolgens ontvang je de avond voor bezorging een Track & Trace code zodat je de levering zelf in de gaten kunt houden.

In sommige gevallen krijg je van PostNL en DHL een mail, waarbij je zelf je leverdatum kan bepalen, handig toch? Wel willen we dat je weet dat wij helaas geen invloed hebben op de planning van PostNL.

Is morgen je verwachte bezorgdag en heb je nog geen Track & Trace code ontvangen?
Wil je dan, voordat je contact opneemt met onze klantenservice, in je ongewenste postvak kijken? Daar raken dit soort mails helaas soms verdwaald. Staat daar ook niks? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit mag per mail, chat, of telefonisch. Het is fijn als je hierbij je naam, ordernummer en besteldatum vermeld.

Levertijd HUUS.nl bezorgers

Heb je het geluk om een van onze bezorgers in het echt te ontmoeten? Dan ontvang je van ons een mail en kan je gewenste leverdatum plannen. Een dag voor levering ontvang je rond 17:00 uur de Track & Trace code om je levering te volgen.

Zet alsjeblieft geen kookwekker voor de precieze levertijd van onze bezorgers, want stress op de weg is voor niemand goed! Wij proberen onze routes zo goed mogelijk uit te stippelen, maar in geval van file of andere obstakels kan het voorkomen dat onze bezorger iets later bij je op de stoep staat dan oorspronkelijk gepland.

Mocht je ondanks de ingeplande afspraak niet thuis zijn op het moment van levering dan moeten we een nieuwe afspraak plannen voor de bezorging van je artikelen. De bezorgkosten voor deze tweede afspraak bedragen €35,-.

De bezorging vindt plaats tot aan de eerste deur. Wanneer je in een flat of appartement woont is het voor eigen risico of de bestelde meubels in de lift of het trappenhuis passen. Onze bezorgers komen alleen, dus zorg ervoor dat er bij grotere meubels hulp aanwezig is.

Geplande afspraken kunnen tot 48 uur van te voren gewijzigd worden.

Levertijd transportbedrijf Driesen

Wanneer je meubel wordt geleverd door transportbedrijf Driesen nemen zij telefonisch contact met je op om je levering in te plannen. Transportbedrijf Driesen neemt contact met je nadat wij je bestelde product(en) hebben afgeleverd. Vervolgens leveren ze je bestelde product(en) tot de eerste voordeur begane grond. Let op mocht de ondergrond voor het huis niet verhard zijn leveren zij niet tot aan de voordeur.

Heb je verder nog vragen over de levering van je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Afhaalopties

Bij HUUS.nl heb je ook de mogelijkheid om jouw bestelling zelf op te halen. Dit kan in ons grote afhaalmagazijn in Bornerbroek* (bij Almelo) van maandag t/m vrijdag van 08:30 – 16:00 uur. Bij het bestellen van jouw meubels kun je dit makkelijk aanvinken. Wanneer je je bestelling afrondt kun je er ook voor kiezen om deze ter plekke met PIN te betalen. Let op: je moet eerst een afspraak maken voordat je je bestelling kan ophalen.


Hoe werkt het?

Stap 1.

Plaats je gloednieuwe meubels in je winkelwagen en kies ‘afhalen’ bij het afrekenen.

Stap 2.

Je krijgt een bevestiging via de mail.

Stap 3.

Je wordt door 1 van onze collega’s gebeld om een afspraak te maken en in te plannen.

Gratis verzenden <br />  boven €100,- in NL&BE Gratis verzenden
boven €100,- in NL&BE
Gratis retourneren <br /> in webshop Gratis retourneren
in webshop
Elke week <br />nieuwe acties Elke week
nieuwe acties
Bezoek 1 van onze<br> 3 woonwinkels Bezoek 1 van onze
3 woonwinkels
Menu