Wil je je gekochte meubel terugsturen? Dat kan als je jouw meubel bij de webshop hebt gekocht. Lees hieronder hoe het werkt:
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na levering als retour, ruilen of defect aanmelden als je jouw meubel bij de webshop hebt gekocht. We vragen je het serviceformulier zo volledig mogelijk in te vullen om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Na het melden van je retour heb je 14 dagen om het product retour te zenden. Retourneer het product volledig, ongebruikt en indien mogelijk in originele of acceptabele verpakking. Zodra de geretourneerde producten in goede order bij ons zijn binnengekomen, crediteren wij het retourbedrag binnen 14 dagen. Alles lezen over onze garantievoorwaarden en klachtenafhandeling? Lees dan klachten & garantie.
Van onze klantenservice ontvang je een retourlabel waarmee je de producten kosteloos retour kunt sturen. Pakketten tot en met een formaat van 100x50x50cm en maximaal 35kg kunnen retour via PostNL. Overige worden opgehaald door onze bezorgdienst naar aanleiding van je ingevulde serviceformulier. Dit wordt per email of telefonisch met je besproken.
De terugbetaling zal plaatsvinden wanneer wij je product fysiek retour hebben ontvangen of wanneer je een bewijs van retourzending aan ons kunt overhandigen. Wij voldoen deze terugbetaling dan binnen 14 dagen via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je je bestelling hebt afgerekend. Met uitzondering van; Contante betaling bij aflevering, PayPal of Creditcard.
In onze fysieke winkel bieden we geen retourmogelijkheden. Hier kun je echter wel terecht voor schade- en serviceverzoeken. Voor het invullen van het serviceformulier willen we je vragen deze zo volledig mogelijk in te vullen.