Bezorgen en afhalen
Hoe wordt jouw bestelling bezorgd?
eigen bezorgers: onze bezorgers leveren jouw bestelling tot aan de eerste drempel. Woon je in een appartement? Dan leveren we tot aan de voordeur van het appartement, mits er een lift aanwezig is en het meubel hierin past. Als er geen lift is of het meubel niet past, leveren we tot de ingang van het appartementencomplex.
Let op! Controleer van tevoren de afmetingen van de meubels zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Wij leveren niet met een externe lift. Als dit wel nodig is, dien je dit zelf te regelen en zijn de kosten voor eigen rekening.
Bezorging PostNL/DHL: Kleinere meubels, zoals verlichting, eetkamerstoelen en accessoires, worden geleverd via PostNL of DHL.
Veelgestelde vragen:
1. Kan ik mijn bezorg afspraak wijzigen?
Ja, geplande afspraken met onze eigen bezorgservice kunnen tot 48 uur van tevoren worden gewijzigd. Let op: Bij wijzigingen binnen 48 uur brengen we €35 aan voorrijkosten in rekening.
2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Benieuwd naar de verwachtte levertijd van jouw bestelling? Bekijk de status van jouw bestelling via onderstaande button.
De levertijden bij HUUS variëren afhankelijk van het product. De specifieke levertijd van een product vind je op de productpagina en deze is leidend op het moment van bestellen. Als je meerdere meubels in één bestelling hebt gekocht, leveren we alles in één keer zodra alle items bij ons binnen zijn.
Let op! De levertijden op de website zijn de verwachte tijden waarop de artikelen in ons magazijn aankomen.
3. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, je kunt jouw bestelling bij HUUS ook afhalen. Dit kan in ons afhaalmagazijn in Bornerbroek (bij Almelo) van maandag t/m vrijdag van 10:00-12:00 en 14:00-16:00 uur.
Let op: het afhaaladres is anders dan dat van onze woonwinkels!
4. Tot waar leveren jullie in Duitsland en België ?
De volgende postcodes: 1300-1399 / 1500-2499 / 2800-4200 / 4300-4499 / 4600-4899 / 8000-8800 / 9000-9599 / 9800-9999