Garantie en onderhoud
HUUS.nl garandeert artikelen in goede staat die bij normaal gebruik ook in goede staat blijven. De standaard en wettelijke garantietermijn voor de artikelen van HUUS.nl is twee jaar. Met dat normale gebruik bedoelen we dat je onze stoelen gebruikt om op te zitten, en niet om gipsmuurtjes neer te halen.
Moet goed komen toch? Let er wel op dat de fabrieksgarantie per leverancier verschilt.
Als een artikel onverhoopt niet in goede staat arriveert of mankementen blijkt te hebben, zoeken we samen naar een oplossing. We willen aangeven dat het wettelijk verplicht is om binnen twee maanden na constatering van een gebrek aan een product een melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de
garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor een mogelijke een reparatie, gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag of een vervangend product. Neem hiervoor contact met ons op middels ons serviceformulier. Dit formulier is tevens voor alle serviceaanvragen.
Garantiebewijs
Je aankoopbewijs en factuur zijn ook je garantiebewijs, deze bewaren we in je account (als je deze aanmaakt). We adviseren ook om deze zelf op je computer op te slaan, of met een screenshot op je telefoon: gewoon voor de zekerheid.
Onderhoud
We kunnen ons voorstellen dat je zo lang mogelijk wilt genieten van je gloednieuwe meubel(s) die je hebt gekocht bij HUUS.nl Door er net wat extra aandacht aan te geven en te onderhouden blijven ze langer mooi.
Of het nu om houten meubels, stoffen meubels of een ander materiaal gaat, met iedere soort helpen we je graag. Staat jouw stof hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je antwoord geven op al je vragen.
Klik hieronder op de afbeelding als je meer informatie wil over het onderhoud en materiaal van je meubel!