Heb je
een vraag?
Verkozen tot beste woonwinkel van Overijssel door

Veelgestelde vragen


Hebben jullie ook cadeaubonnen? 

Momenteel kun je helaas nog geen cadeaubonnen kopen of inwisselen bij HUUS.nl. Je kunt natuurlijk wel cadeautjes shoppen op onze website of een leuk kaartje geven met ons als tip!


Betaal ik bij jullie bezorgkosten?

Bij ons is de levering van nagenoeg alle artikelen volledig gratis! Enkel bij bestellingen onder de €100,- betaal je verzendkosten. Onze andere artikelen worden volledig gratis geleverd door PostNL of onze eigen bezorgers.


Kan ik zelf mijn bezorgmoment kiezen?

Artikelen die door onze eigen bezorgers worden geleverd zullen we altijd in overleg in huis brengen. Voor bestellingen geleverd door PostNL leveren we na verzending altijd een track-en-trace code. Hiermee kun je je bestelling volgen en weet je wanneer deze gebracht wordt. Als je artikel bij PostNL de status ‘Gesorteerd’ heeft is het mogelijk om zelf de bezorging te wijzigen naar een dagdeel dat jou het beste uitkomt. Kleinere artikelen kun je ook naar een PostNL punt in de buurt laten sturen, zodat je niet thuis hoeft te blijven voor je pakket.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

Over retourneren of ruilen doen wij niet moeilijk bij HUUS.nl. Als je artikel toch niet helemaal past in je huis of je bedenkt je om een andere reden mag je het volledig kosteloos naar ons terugsturen. Wij houden een retourtermijn aan van maximaal 14 dagen na levering.
Lees hier meer over retourneren & ruilen bij HUUS.nl


Welke betaalmethoden hebben jullie?

Wij accepteren verschillende betaalmethodes: iDEAL, Giropay, PayPal, creditcard, AfterPay (+ €5,-), pinnen bij aflevering (+ €7,95) of contant bij aflevering (enkel bij bestellingen boven €400,-).
Lees hier meer over bestellen en betalen bij HUUS.nl


Kan ik achteraf betalen?

Dat kan! Er zijn twee manieren waarop je achteraf kunt betalen. Je hebt de keuze tussen AfterPay (+ €5,-), pinnen bij bij aflevering (+ €7,95) of contant bij aflevering (enkel bij bestellingen boven €400,-). Lees meer over bestellen en betalen bij HUUS.nl


Zijn al jullie producten op voorraad?

Ons ruime assortiment stelt ons niet in de gelegenheid om alles altijd op voorraad te hebben. Dit maakt dat je op sommige bestellingen helaas wat langer moet wachten. Maar hoe langer de weg… 😉 We houden je op de hoogte en zodra we weten wanneer je je bestelling kunt verwachten krijg je dit zo snel mogelijk van ons te horen.


Wat is de status van mijn bestelling?

Wanneer je bij ons een account aanmaakt kun je hier je bestellingen inzien. Hier zie je ook de status van je bestelling. Als je artikel verzonden wordt met PostNL ontvang je de avond voor levering een Track & Trace code per e-mail, zo weet je precies wanneer je bestelling wordt geleverd. Bezorgen wij je bestelling? Ook dan word je uiteraard op de hoogte gebracht over wanneer je je artikel kunt verwachten.
Lees hier meer over de bezorging van onze producten


Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten leveren?

Uiteraard! Tijdens je bestelproces kun je ervoor kiezen een afleveradres in te vullen dat afwijkt van het factuuradres. Als je dit doet zorgen wij ervoor dat het pakket naar het juiste adres wordt gestuurd.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?

Voor bestellingen die bezorgd worden door PostNL geldt dat deze ofwel bij de buren bezorgd wordt of je een ‘niet-thuis’ kaartje krijgt, hiermee kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Doe je dit niet dan komt de PostNL bezorger doorgaans de eerstvolgende dag weer langs, of wordt dit pakketje bij een PostNL-locatie afgegeven, waar deze maximaal 2 weken voor je wordt bewaard. 

Als de bestelling door onze bezorgers wordt geleverd nemen we, zodra we je bestelde producten op voorraad hebben, zo snel mogelijk contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak. Wel vragen we enige flexibiliteit van je, omdat er op een route altijd onvoorziene omstandigheden kunnen ontstaan zoals files. We nemen altijd ongeveer een halfuur voordat we bij je zijn even contact met je op. Mocht je dan ondanks deze afspraken niet thuis zijn op het moment van levering moeten we een nieuwe afspraak plannen voor de bezorging van je artikelen. De bezorgkosten voor deze tweede afspraak bedragen €35,-.

Elke week <br />nieuwe acties Elke week
nieuwe acties
Gratis verzenden <br /> boven €100,- Gratis verzenden
boven €100,-
Gratis <br /> retourneren Gratis
retourneren

wij hebben alle
kennis in huis
vraag gerust!

Chat met Lotte
Marieke Marieke Hey, ik ben
online!
Menu