Let op! In verband met extreme drukte kan de bezorging van je pakket langer duren. Weet dat wij alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk kan genieten van je HUUS-meubel. meer informatie
XOp dit moment heerst er wegens covid grote drukte bij webwinkels en pakketbezorgdiensten. Het aantal online bestellingen in Nederland is enorm gestegen, mede door het tijdelijk sluiten van niet-essentiële winkels. Wij bij HUUS.nl doen ons uiterste best om te zorgen dat jij je meubels bijtijds in huis hebt. Zo hebben we extra bezorgers en bezorgdiensten ingezet om zo snel mogelijk te kunnen leveren. Echter kunnen wij, en onze bezorgpartners, momenteel niet garanderen dat je pakket binnen de afgesproken levertermijn wordt bezorgd. Maar: hoe langer de weg… hoe meer je straks geniet van je bestelling bij HUUS.nl!
De webshop bereik je via de chat, telefoon of e-mail, we staan bijna 24 uur per dag voor je klaar! Test onze kennis en stel je vraag eenvoudig via de chat op de website, ons e-mailadres klantenservice@huus.nl of bel naar 074 – 250 33 74 en kies voor optie 1.
Wil je de winkel graag bereiken? Neem dan contact op via welkom@huus.nl of bel naar 074 – 250 33 74 en kies voor optie 2.
Wegtersweg 14-6, 7556 BR Hengelo.
Met de 3-jaar bescherming vlekvrij garantie op textiel neem je een garantie af op HUUS-meubels van textiel. Dit betekent dat je een verzorgingset aanschaft bij de aankoop van je meubel, waarmee je zelf je meubel behandelt vóór gebruik. Dan veeg je vloeistoffen en ander vuil makkelijk van je bank of stoel af! Mocht er toch een vlek ontstaan kan je deze behandelen met de bijgeleverde reiniger, en mocht dát ook niet baten kan je contact opnemen met onze partner Oranje Furniture Care, die een professional sturen om de vlek te verwijderen of een andere oplossing zoeken. Lees hier meer over deze bescherming en garantie >
De meeste banken in onze collectie worden geleverd in 1 of 2 delen.
Om te weten in hoe veel delen de bank die jij op het oog hebt wordt geleverd, kan je kijken in de productomschrijving op de pagina van de betreffende bank!
Gefeliciteerd met je HUUS.nl meubel! Voor onze populaire producten hebben wij montagevideo’s gemaakt, zo weet je precies hoe je jouw meubel in elkaar kunt zetten.
Klik op een van de onderstaande hyperlinks om naar de betreffende montagevideo te gaan:
Dit is uiteraard afhankelijk van de grootte van de tafel. In de productomschrijvingen van onze tafels hebben we de ruimte tussen de tafelpoten (voor zover bekend bij ons) opgenomen, vergelijk deze met de breedte van de stoel zodat je de beste combinatie kunt vinden!
Het soort lamp dat je gebruikt is sfeerbepalend. Wij kunnen niet weten of je het liefst dagelijks thuis werkt en veel licht nodig hebt, of juist graag iedere avond een romantisch diner op tafel zet en daarom graag kiest voor warmer licht. Om in jouw huis de ideale sfeer te creëren is de juiste lichtbron van groot belang, daarom worden onze lampen zonder lichtbron geleverd zodat je deze zelf naar eigen wens kunt uitzoeken.
Jazeker! Alle prijzen die je ziet zijn inclusief BTW. In je winkelmand kan je zien hoe veel BTW je in totaal betaalt over je bestelling. Graag een zakelijke aankoop doen? Vink dan tijdens het afrekenen ‘zakelijk’ aan, dan krijg je een gespecificeerde factuur van ons.
We proberen zoveel mogelijk informatie in onze productomschrijvingen te verwerken. Is iets je toch niet helemaal duidelijk? Of wil je nog wat extra advies? Test onze kennis en stel je vraag via de chat op de website.
Ons ruime assortiment stelt ons niet in de gelegenheid om alles altijd op voorraad te hebben. Dit maakt dat je op sommige bestellingen helaas wat langer moet wachten. Maar hoe langer de weg… 😉 We houden je op de hoogte en zodra we weten wanneer je je bestelling kunt verwachten krijg je dit zo snel mogelijk van ons te horen.
Uiteraard. In je account kan je een nieuwe factuur van je bestelling downloaden. Heb je geen account aangemaakt? Dan kunnen wij je de factuur opnieuw verzenden. Je kunt een mail sturen naar klantenservice@huus.nl en je krijgt zo snel mogelijk je factuur weer opgestuurd.
Ons assortiment is in stijl en veel producten gelijk in de winkel en in de webshop. Echter hanteren we verschillende voorraden en zitten er enige verschillen in de collectie en in onze levertijden. Om zeker te weten of je het product dat je op het oog hebt in de winkel kan bewonderen mag je altijd even mailen naar welkom@huus.nl of bellen naar 074 – 250 33 74 en kiezen voor optie 2.
Die hebben we voor je uitgeschreven op deze pagina.
Heb je specifieke wensen, een grote order of een projectmatige inkoop? Neem dan contact op met onze klantenservice dan helpen we je verder. Wil je een zakelijke bestelling plaatsen? Selecteer dan tijdens het afrekenproces ‘zakelijk’ en vul je bedrijfsnaam in. Dan zorgen wij ervoor dat je een gespecificeerde factuur ontvangt.
Dat kan! Er zijn drie manieren waarop je achteraf kunt betalen. Je hebt de keuze tussen AfterPay (+ €5,-), pinnen bij bij aflevering (+ €7,95) of contant bij aflevering (enkel bij bestellingen boven €400,-). Lees meer over bestellen en betalen bij HUUS.nl
Wij accepteren verschillende betaalmethodes: iDEAL, Giropay, PayPal, creditcard, AfterPay (+ €5,-), pinnen bij aflevering (+ €7,95) of contant bij aflevering (enkel bij bestellingen boven €400,-).
Lees hier meer over bestellen en betalen bij HUUS.nl
Nee, voor elke betaalmethode hanteren wij dezelfde lever- en bezorgtermijn.
Er kunnen meerdere redenen zijn dat het niet lukt om met je creditcard te betalen. De meest voorkomende oorzaken zijn:
– Niet alle velden zijn correct ingevuld. Check het creditcardnummer, de vervaldatum en de validatiecode.
– Je limiet is overschreden. Dit is een kwestie van wachten, of extra geld storten op je creditcard.
– Een technische storing in de afrekenpagina, probeer het gewoon opnieuw.
– De creditcardmaatschappij vermoedt fraude. Bel met de kaartuitgever om dit probleem op te lossen.
Als je al een HUUS-account hebt, kan je eenvoudig binnen je account naar bestellingen gaan en alsnog je product(en) bestellen. Heb je nog geen account? Dan kan je de bestelling in zijn geheel opnieuw plaatsen.
Controleer eerst of je kortingscode aan alle voorwaarden voldoet, anders wordt deze niet geaccepteerd. Hierbij kan je denken aan een minimaal bestedingsbedrag of de tijdsperiode van een actie. Voldoet de kortingscode aan alle voorwaarden en werkt deze alsnog niet? Neem dan contact met onze klantenservice via de chat in onze webshop, ons e-mailadres klantenservice@huus.nl of bel naar 074 – 250 33 74 en kies voor optie 1.
Nee, ongeacht het aankoopbedrag mag je alles bij ons bestellen. Wel hanteren we voor bestellingen onder de €100,- verzendkosten.
Op dit moment heerst er wegens covid grote drukte bij webwinkels en pakketbezorgdiensten. Het aantal online bestellingen in Nederland is enorm gestegen, mede door het tijdelijk sluiten van niet-essentiële winkels. Wij bij HUUS.nl doen ons uiterste best om te zorgen dat jij je meubels bijtijds in huis hebt. Zo hebben we extra bezorgers en bezorgdiensten ingezet om zo snel mogelijk te kunnen leveren. Echter kunnen wij, en onze bezorgpartners, momenteel niet garanderen dat je pakket binnen de afgesproken levertermijn wordt bezorgd. Maar: hoe langer de weg… hoe meer je straks geniet van je bestelling bij HUUS.nl!
Daar willen we je natuurlijk zo snel mogelijk mee helpen. Neem contact met ons op via de chat op onze website, ons e-mailadres klantenservice@huus.nl of bel naar 074 – 250 33 74 en kies voor optie 1.
Voor bestellingen die bezorgd worden door PostNL geldt dat deze ofwel bij de buren bezorgd wordt of je een ‘niet-thuis’ kaartje krijgt, hiermee kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Doe je dit niet dan komt de PostNL bezorger doorgaans de eerstvolgende dag weer langs, of wordt dit pakketje bij een PostNL-locatie afgegeven, waar deze maximaal 2 weken voor je wordt bewaard.
Als de bestelling door onze bezorgers wordt geleverd nemen we, zodra we je bestelde producten op voorraad hebben, zo snel mogelijk contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak. Wel vragen we enige flexibiliteit van je, omdat er op een route altijd onvoorziene omstandigheden kunnen ontstaan zoals files. We nemen altijd ongeveer een halfuur voordat we bij je zijn even contact met je op. Mocht je dan ondanks deze afspraken niet thuis zijn op het moment van levering moeten we een nieuwe afspraak plannen voor de bezorging van je artikelen. De bezorgkosten voor deze tweede afspraak bedragen €35,-.
Uiteraard! Tijdens je bestelproces kun je ervoor kiezen een afleveradres in te vullen dat afwijkt van het factuuradres. Als je dit doet zorgen wij ervoor dat het pakket naar het juiste adres wordt gestuurd.
Jazeker! Hierover stellen we je per mail op de hoogte.
Uiteraard! Wanneer je, bijvoorbeeld wegens vakantie of vanwege een verhuizing, je meubels graag later ontvangen is dit gewoon mogelijk. Wij kunnen tot een half jaar vooruit deze bezorging plannen. Eventuele wijzigingen kunnen tot 48 uur van tevoren worden gedaan, anders rekenen wij een toeslag van 35,- voor de bezorgaanpassing.
Dit is onder andere afhankelijk van de voorraad. Is je product op voorraad? Dan kan je deze vlot, vaak binnen één a twee weken, verwachten. Is je product niet op voorraad? Dan staat op de productpagina de geschatte levertijd. Hiervoor zijn wij afhankelijk van de leverancier, we hebben dus geen invloed op de verwachte levertijd. Uiteraard houden we je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling.
Als wij je meubelen zelf bezorgen en voor sommige PostNL leveringen geldt dat je zelf je bezorgmoment uitkiest. Als je meer zekerheid wil kan je in de bestelnotities tijdens het afrekenproces aangeven welke datum of dag je wens is, dan gaan we ons best doen je levering op deze datum of dag te leveren.
Wanneer je bij ons een account aanmaakt kun je hier je bestellingen inzien. Hier zie je ook de status van je bestelling. Als je artikel verzonden wordt met PostNL ontvang je de avond voor levering een Track & Trace code per e-mail, zo weet je precies wanneer je bestelling wordt geleverd. Bezorgen wij je bestelling? Ook dan word je uiteraard op de hoogte gebracht over wanneer je je artikel kunt verwachten.
Lees hier meer over de bezorging van onze producten
We zullen je per mail op de hoogte houden van de status van je bestelling. Wordt deze bezorgd door PostNL of GLS? Dan krijg je een Track & Trace code nadat je meubels door ons zijn aangemeld bij PostNL of GLS. In sommige gevallen kan je door middel van een kalender die je per mail ontvangt zelf je bezorgmoment inplannen. Voor grotere meubels plannen wij zelf het bezorgmoment met je in of neemt ons externe bezorgbedrijf contact met je op.
Het ophalen van je bestelling kan niet in de winkel. Wij bezorgen de producten graag bij je thuis.
We geven hiervoor geen garantie, maar we kunnen ons best doen ervoor te zorgen dat je bestelling op zaterdag bij je gebracht wordt. Dit geldt voor bestellingen die door ons of door PostNL worden bezorgd. Zorg ervoor dat je in de bestelnotities tijdens het afrekenproces aangeeft dat dit je wens is, en dan gaan we ons best voor je doen.
Uiteraard. In je account kan je een nieuwe factuur van je bestelling downloaden. Heb je geen account aangemaakt? Dan kunnen wij je de factuur opnieuw verzenden. Je kunt een mail sturen naar klantenservice@huus.nl en je krijgt zo snel mogelijk je factuur weer opgestuurd.
We zien je liever niet gaan, maar je mag altijd zelf kiezen natuurlijk. Stuur een mailtje naar klantenservice@huus.nl en dan zorgen we ervoor dat je account wordt verwijderd.
Op de inlogpagina kan je kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’. Wanneer je hierop klikt kan je je e-mailadres invullen. Vervolgens ontvang je per mail een link om je nieuwe wachtwoord in te stellen.
Dit kan je rechts bovenin doen, door op het ‘mens’ icoon naast de winkelwagen en het hart te klikken. Met je e-mailadres en een zelfverzonnen wachtwoord maak je eenvoudig een account aan.
Nee, je kan volledig kosteloos je bestelling retour sturen, mits je dit binnen 14 dagen doet. Hiervoor kan je gebruik maken van ons retourformulier.
Heb je je meubel(en) langer dan 14 dagen maar wil je deze retourneren wegens een defect dat onder de tweejarige garantie valt? Bekijk dan eerst hier onze garantievoorwaarden en neem vervolgens contact op met onze klantenservice.
Dit hangt er vanaf waar je je bestelling hebt geplaatst.
Bestellingen geplaatst in de webshop zijn eenvoudig te wijzigen of annuleren.
Wil je je bestelling annuleren?
Annuleren doe je eenvoudig door een e-mail te sturen naar klantenservice@huus.nl . Zorg voor een snelle afhandeling dat je duidelijk je ordernummer vermeldt bij je annulering.
Wil je producten toevoegen aan je bestelling?
Kijk dan even naar de orderwaarde. Als deze boven de €100,- ligt is het het makkelijkste om een nieuwe bestelling te plaatsen, dan kan je in de bestelnotities aangeven dat er al een bestelling onderweg is. Ligt de orderwaarde onder de €100,- en wil je geen verzendkosten betalen voor je nabestelling? Neem dan even contact op met onze klantenservice via de chat of via 074 – 250 33 74.
Wil je een product uit je bestelling verwijderen of omwisselen met een ander product?
Daar kan onze klantenservice je mee helpen! Bel ons op 074 – 250 33 74 of stuur een berichtje in onze chat op de website.
Voor bestellingen in de winkel verwijzen we je graag op de voorwaarden van je koopovereenkomst:
Heb je toch nog vragen? De winkel bereik je via service@huus.nl of 074 – 250 33 74 optie 2.
Over retourneren of ruilen doen wij niet moeilijk bij HUUS.nl. Als je artikel toch niet helemaal past in je huis of je bedenkt je om een andere reden mag je het volledig kosteloos naar ons terugsturen. Wij houden een retourtermijn aan van maximaal 14 dagen na levering.
Lees hier meer over retourneren & ruilen bij HUUS.nl
Als je per ongeluk het verkeerde artikel hebt ontvangen of je hebt je bedacht, mag je ons retour- en schadeformulier invullen, dan doen wij ons best voor een passende oplossing.
Is je product beschadigd geleverd of heb je een klacht? Dan mag je dit doorgeven via ons retour- en schadeformulier.
Heb je een klacht of is je product beschadigd geleverd? Dan mag je dit doorgeven via ons retour- en schadeformulier.
In onze winkel kan je betalen met pin of contant.
Maandag: 10:00 – 18:00 uur
Dinsdag: 10:00 – 18:00 uur
Woensdag: 10:00 – 18:00 uur
Donderdag: 10:00 – 21:00 uur
Vrijdag: 10:00 – 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 – 17:00 uur
Zondag: 12:00 – 17:00 uur
Op feestdagen kunnen deze openingstijden afwijken. Check onze contactpagina voor de actuele informatie.
Wegtersweg 14-6, 7556 BR Hengelo.
De webshop bereik je via de chat, telefoon of e-mail, we staan bijna 24 uur per dag voor je klaar! Test onze kennis en stel je vraag eenvoudig via de chat op de website, ons e-mailadres klantenservice@huus.nl of bel naar 074 – 250 33 74 en kies voor optie 1.
Wil je de winkel graag bereiken? Neem dan contact op via welkom@huus.nl of bel naar 074 – 250 33 74 en kies voor optie 2.