Verkozen tot beste woonwinkel van Overijssel door

Garantie

Heb je een klacht?

Het kan helaas voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Onze excuses daarvoor. We willen je vragen/aanraden om dit eerst bij ons te melden via ons serviceformulier. Dit formulier is tevens voor alle serviceaanvragen. Dan neemt onze klachtenservice de klacht in behandeling en zullen we hopelijk tot een passende oplossing komen.

Daarnaast is het mogelijk om de klacht te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer er geen passende oplossing wordt gevonden, kan de klacht/het geschil voor worden gelegd aan de rechter. Hier gaan we natuurlijk niet vanuit, maar willen het wel even gemeld hebben.

Wettelijke garantie HUUS.nl

HUUS.nl garandeert artikelen in goede staat die bij normaal gebruik ook in goede staat blijven. De standaard en wettelijke garantietermijn voor de artikelen van HUUS.nl is twee jaar. Met dat normale gebruik bedoelen we dat je onze stoelen gebruikt om op te zitten, en niet om gipsmuurtjes neer te halen. Moet goed komen toch? 

Let er wel op dat de fabrieksgarantie per leverancier verschilt.

Als een artikel onverhoopt niet in goede staat arriveert of mankementen blijkt te hebben, zoeken we samen naar een oplossing. We willen aangeven dat het wettelijk verplicht is om binnen twee maanden na constatering van een gebrek aan een product een melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor een mogelijke een reparatie, gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag of een vervangend product. Neem hiervoor contact met ons op middels ons serviceformulier. Dit formulier is tevens voor alle serviceaanvragen.

Garantiebewijs

Je aankoopbewijs en factuur zijn ook je garantiebewijs, deze bewaren we in je account (als je deze aanmaakt). We adviseren ook om deze zelf op je computer op te slaan, of met een screenshot op je telefoon: gewoon voor de zekerheid.

Meer informatie

Voor meer informatie over onze garantievoorwaarden verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden artikel 10.

Aanspraak maken op garantie

Wil je aanspraak maken op je garantie of heb je een klacht? Neem dan contact op met onze klantenservice via ons onderstaande serviceformulier (dit formulier is tevens voor alle serviceaanvragen) , we helpen je graag!

Gratis verzenden <br />  boven €100,- in NL&BE Gratis verzenden
boven €100,- in NL&BE
Gratis retourneren <br /> in webshop Gratis retourneren
in webshop
Elke week <br />nieuwe acties Elke week
nieuwe acties
Bezoek 1 van onze<br> 3 woonwinkels Bezoek 1 van onze
3 woonwinkels
Menu