Heb je
een vraag?
Verkozen tot beste woonwinkel van Overijssel door

Klachten & Garantie

Heb je een klacht?

Heb je een klacht of is je product beschadigd geleverd? Dan mag je dit doorgeven via ons retourformulier.

Garantie HUUS.nl

HUUS.nl garandeert artikelen in goede staat die bij normaal gebruik ook in goede staat blijven. De standaard garantietermijn voor de artikelen van HUUS.nl is twee jaar. Met dat normale gebruik bedoelen we dat je onze stoelen gebruikt om op te zitten, en niet om gipsmuurtjes neer te halen. Moet goed komen toch? 

Als een artikel onverhoopt niet in goede staat arriveert of mankementen blijkt te hebben, zoeken we samen naar een oplossing. Afhankelijk van het artikel regelen we een reparatie, gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag of een vervangend product. Neem hiervoor contact met ons op middels ons retourformulier.

Garantiebewijs

Je aankoopbewijs en factuur zijn ook je garantiebewijs, deze bewaren we in je account (als je deze aanmaakt). We adviseren ook om deze zelf op je computer op te slaan of uitgeprint in een map te bewaren, gewoon voor de zekerheid.

Meer informatie

Voor meer informatie over onze garantievoorwaarden verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden artikel 12.

Aanspraak maken op garantie

Wil je aanspraak maken op je garantie of heb je een klacht? Neem dan contact op met onze klantenservice via ons onderstaande klachtenformulier, we helpen je graag!

Elke week <br />nieuwe acties Elke week
nieuwe acties
Gratis verzenden <br /> boven €100,- Gratis verzenden
boven €100,-
Gratis <br /> retourneren Gratis
retourneren

wij hebben alle
kennis in huis
vraag gerust!

Chat met Femke
Marieke Marieke Hey, ik ben
online!
Menu