Heb je
een vraag?
Verkozen tot beste woonwinkel van Overijssel door

Retourneren & Ruilen

Wil je je gekochte meubel graag terugsturen? Dat kan. Als je artikel toch niet helemaal past in je huis, of je bedenkt je om een andere reden mag je het volledig kosteloos retour sturen. Zorg er wel voor dat je de originele verpakking van het bestelde product niet weggooit. Het product moet geretourneerd worden in de originele verpakking.

Voor alle retourzendingen geldt dat we hiervan vooraf graag een mail of chatbericht ontvangen, en dat je het bewijs van de retourzending ook op deze manier aan ons door dient te geven.

Wij hanteren een retourtermijn van maximaal 14 dagen na levering. Ook verwachten we dat je de artikelen niet beschadigd (door eigen toedoen), vies of (buitensporig) gebruikt terugstuurt. 

Na retourzending kun je het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van ons verwachten op je rekening. 

Is je product beschadigd geleverd?

We proberen dit uiteraard altijd te voorkomen, maar soms kan er nou eenmaal iets mis gaan. Maak een foto of video van de beschadiging of het defect en stuur deze per mail of via de chat naar onze klantenservice. We vinden het fijn als je hierbij ook je naam, ordernummer en besteldatum vermeldt. Onze klantenservice zorgt er dan voor dat je het product makkelijk retour kan sturen, of dat we samen tot een andere oplossing komen. Voor meer informatie willen we je verwijzen naar  onze garantievoorwaarden.

Heb je het verkeerde product ontvangen?

Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice via de mail, chat of telefonisch zodat we samen tot de beste oplossing voor jou kunnen komen. We waarderen het als je hierbij je naam, ordernummer en besteldatum paraat hebt.

Wil je toch liever een andere kleur, afmeting of model?

Als je je bestelde artikel graag wil ruilen voor een ander artikel van onze webshop dan kun je het best even contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@huus.nl of 074 – 250 33 74). Vervolgens doe je het oude artikel retour (zoals hieronder beschreven) en sturen wij het nieuwe artikel naar je op.

Wil je het product retourneren en je geld terug ontvangen?

Daar doen we niet moeilijk over. Bericht onze klantenservice (per mail, telefoon of chat) en volg onderstaande stappen.

Retourneren via PostNL

Als je bestelling is geleverd door PostNL geef je deze in de oorspronkelijke doos verpakt af bij een PostNL punt. Vergeet niet je retourzending via de chat, per mail of telefonisch te melden bij onze klantenservice (klantenservice@huus.nl of 074 – 250 33 74). 

Zorg ervoor dat we kunnen zien dat het pakket van jou afkomstig is en vermeld de volgende gegevens op de doos:

HUUS.nl
Antwoordnummer 1659
7550 WB Hengelo

Bij het verzenden van je pakket ontvang je van PostNL een verzendbewijs. Scan of fotografeer deze en stuur het naar klantenservice@huus.nl zodat we weten dat je pakket onderweg is.

Is je bestelling bezorgd door een van onze bezorgers?
Dan mag je ons mailen of bellen (klantenservice@huus.nl of 074 – 250 33 74), we halen het pakket kosteloos weer bij je thuis op.  


Elke week <br />nieuwe acties Elke week
nieuwe acties
Gratis verzenden <br /> boven €100,- Gratis verzenden
boven €100,-
Gratis <br /> retourneren Gratis
retourneren

wij hebben alle
kennis in huis
vraag gerust!

Chat met Femke
Marieke Marieke Hey, ik ben
online!
Menu